12-07-2016

Leg mij Uw woorden in de mond


Heer,al zou ik alle woorden spreken
maar liefde die ontbreekt in mij
Mijn woorden zijn dan liefdeloos
het is dan alles uiterlijk vertoon
klinken toch zo wonderschoon
zijn niet diepgaand,maar harteloos.

Geef mij Uw Geest om iets te zeggen
zodat ik 't hart van and'ren raak
Met liefde die niet valt uit te leggen
geloof en hoop zijn dan bijzaak
Leg mij Uw woorden in de mond
dat ik Uw ware liefde verkond.

N.a.v Korinthe 13!

Al zou ik alle talen spreken,maar ik had de liefde niet. Al sprak ik wonderschone woorden ,maar ik had de liefde niet. Het gaat om ware liefde. Zelfs al schreef ik alles zonder taal fouten ,maar ik had Uw liefde niet.
Daarom bid ik U wilt U mij Uw Heilige Geest geven zodat mijn liefde uit mag stralen in het hart van de ander die zo levensmoe zijn. 

AMEN!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten