15-07-2016

DE HEIL"GE GEEST DOET LEVEN !


Echte bevrijding ! Na al die jaren voel ik mij echt bevrijd,ik kan weer zingen.  Dat geeft blijdschap. Gebeurd er niets meer ? Ja wel van alles en nog wat.Maar ik weet dat je niet alleen door dit leven moet gaan. Ik was moe en opgejaagd.Ik was een vluchteling in eigen land.

Maar ondanks alles zette mij toch in voor mijn medemens. En nu ik echt bevrijd ben, dient het volgende zich weer aan. Ik heb gewoon een stempeltje opgekregen. En nu dat stempeltje door God is weggedaan,verzinnen ze weer wat anders.
Wij leven in een gebroken wereld waar mensen elkaar zoveel aan doen. Ze staan de ander naar het leven. Vermoorden elkaar geestelijk en lichamelijk. Ondanks dat ik dit wist heb ik alles wat mij bezielde en wat ik meemaakte doorgegeven.

Dat is niet liefdeloos,en beslist niet omdat ik het niet vergeten of vergeven kan.Maar wij geven ook alles door over de oorlog en wij zijn de Here God en andere die ons hebben geholpen dankbaar. Daarom vieren wij bevrijdingsfeest, doorgeven die bevrijding.Terecht .
Maar als ik dat ook doe,dan is dat voor heel veel mensen ook christelijke, bedreigend want zelf hebben ze niet altijd zo integer gehandeld .

Ook ik vier mijn bevrijdingsfeest,en God doet dat op Zijn tijd en Zijn wijze.Ik geef ook door hoe Hij mij bevrijde.

WIE VOLHARDEN TOT HET EINDE DIE ZULLEN BEHOUDEN WORDEN.

WAT GOD DOET DAT IS WELGEDAAN, DAAR LAAT HET BIJ BLIJVEN. AL MOET IK DOOR DE ENGTEN GAAN WAAR MIJ DE DOOD ZAL DRIJVEN ALS GOD MIJ LEIDT KAN IK DE TIJD VAN DUISTERNIS VERDRAGEN IK ZAL ZIJN LICHT ZIEN DAGEN.

Zo was mijn leven .

Geen opmerkingen:

Een reactie posten