24-07-2016

IK BID U OM ONTFERMING !

                 
                                      

                                                         

.




Ik vouw mijn handen Heer
vraag U om bescherming
voor de nood in deze wereld
kom met Uw bescherming
zoveel doden vallen neer
ik bid U om ontferming

Slachtoffers van geweld
waarom de vele vragen
worden dagelijks gesteld
in hun wanhoop klagen
waarom gebeurt dit Heer
  moeten wij dit verdragen ?

Ik vouw mijn handen Heer
ik bid voor hen om troost
en moed om dit te dragen
ik vraag U om ontferming
neemt U ze in Uw hoede
in liefde en bescherming.

Dagelijks zien wij de beelden en horen van de aanslagen van bruut geweld. Waanzinnige mensen die anderen doden en heel veel gewonden vallen. Onschuldige slachtoffers. Ook mensen die anderen geestelijk naar het leven staan, soms maak ik het van dichtbij mee,Ik voel mij dan zo machteloos ,want ik weet dat als ik er iets van zeg het door zal gaan. En ik bid U Heer dat er geen slachtoffers vallen ,dat ouderen en jongeren niet moedeloos worden,

IK BID U HEER,ONTFERM U !

Geen opmerkingen:

Een reactie posten