19-07-2016

In U is al mijn Heil.


Ik mag weten dat ik in U geborgen en veilig ben. U doet de mond van hen die leugens spreken te niet! Ik begrijp nu dat als iemand een leugenaar is,wat zijn of haar beroep ook is, nooit los zal komen van die leugens. Ze zijn gevaarlijk en er altijd op uit om de ander kapot te maken.

Maar ik heb een Goede Herder die het kwaad niet zal gedogen, had ik in het verleden al een vermoeden dat die persoon mede de oorzaak was van de vreemde dingen die in mijn huis gebeurde,dan weet ik het nu heel zeker.

Om zich zelf van gezichtsverlies te redden,worden anderen in die leugens betrokken. Mijn God houd U mij maar vast. Want het is werkelijk te erg voor woorden ! De ander is bang omdat ik in contact ben gekomen met familie van een dominee,bang dat ik dingen zal vertellen.

Niet dus,want met dat familielid hebben wij het over het geloof gehad,over dat zij afgelopen maandag alweer geopereerd moest worden. Over de eenheid van de kerken,ik zei tegen haar, dat moet ook zo zijn,maar het mag nooit ten koste gaan van de waarheid. Nee zei ze dat is waar. Ik heb haar een kaart gestuurd en Gods sterkte toegewenst. Een ander,die ander moet zich diep schamen en het hoofd buigen voor de Here God met de valse laster die hij verspreidt.

En toen ik net een meditatie hoorde,wist ik genoeg. Wat is dit laag bij de grond, ik probeerde juist goed te maken dat ik zo verschrikkelijk boos ben geweest omdat die persoon het vertrouwen ,mijn vertrouwen ernstig heeft geschaad. En dat is zelfs strafbaar als je een beroep hebt. Ik liet weten ik haat je. Maar daar had ik heel veel spijt van en probeerde dat goed te maken.

Hoe kan iemand zich verantwoorde tegenover de Here God? Wij moeten vredestichters zijn, maar de vrede is ver te zoeken.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten