27-07-2016

Mijn vrijheid is duur betaald !

laat u niet wederom het slavenjuk opleggen,Christus heeft mij vrijgekocht met Zijn dierbaar bloed.Wat kunnen mensen je knechten,aan banden leggen. Jezus heeft mijn boeien opengebroken en VRIJHEID geschonken.

Een jonge pasgetrouwde vrouw vroeg mij of het goed was dat ze vorige week dinsdagavond koffie kwam drinken,dat vond ik goed.Maar eerlijk gezegd had ik er een naar voorgevoel bij,eigenlijk wilde ik mijn dochter opbellen of ze mij zomaar in de loop van de avond op wilde bellen,dat heb ik niet gedaan. De jonge vrouw kwam,het leek erop dat het een aardig gesprek zou worden. Ze was er een halfuur en daar stonden mijn dochter en schoonzoon voor de deur. het bleef een aardig gesprek.Verkeerd voorgevoel gehad dacht ik. Zondagmorgen kwam ze in de kerk naast mij zitten,ik voelde aan dat ze niet aardig deed. En ze vroeg of ik echt niets wist dat mijn dochter zomaar langs gekomen was. Ik voelde mij onbehagelijk worden,dus toch dacht ik. "s avonds wachten ze schoorvoetend of ik wel mee zou lopen. Ik besloot haar een gedicht van mij te geven. Ik zei tegen haar,ik heb de achtertuin gedaan,wij stonden voor,maar die was vol onkruid,netjes geworden zei ze. Nee zei ik ,deze niet maar de achtertuin,dacht ze dat ik seniel was of zo ?

Vandaag werd mijn onbehagelijke gevoel omgezet in een gevoel van : zie je wel ik heb gelijk gehad. Ik kreeg een brief van de gemeente ze willen een afspraak in plannen om een bezoek te brengen om samen te doen,ze konden mij telefonisch niet bereiken en hadden mijn telefoonnummer nodig. Dat krijgen ze niet,voorlopig wil ik rust. Ik heb hun antwoord formulier teruggestuurd dat ik geen hulp wil, dat ik zelf wel instaat ben om hulp aan te vragen.

Eindelijk ben ik bevrijd en dan laten zij zich door satan gebruiken,allereerst omdat ze denken dat ik de dingen fantaseer, en ten tweede om mij aan banden te leggen.

LAAT U NIET WEDEROM HET SLAVENJUK OPLEGGEN.

Dan zag ik bij iemand op het profiel een vriend staan die werkt in Amsterdam en Geesteszieken onderzoekt. Waar zijn de mensen in Gods naam mee bezig . Nou zijn doen dat niet in Gods naam hoor.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten