27-07-2016

Leer mij o God van Zaligheden


Soms wil je niet geloven dat mensen je zo in hun greep kunnen houden. Eerst was het mijn moeder, toen mijn ex-man, en heel veel jaren lang vrienden. Maar toen ik in de afgelopen week 1 dag bij ze was,en ik net als bij mijn ex-man, de ziekelijke leugens meemaakte,dacht ik,dit kan niet langer zo. Dit mag niet langer zo. Breken met de leugens.

Eigenlijk heb ik al te kennen gegeven dat ik het wist: er stond bij haar,een beetje gek zijn mag.Ik heb gereageerd, ja een beetje gek zijn mag, maar het mag niet zo zijn dat mensen mijn computer hacken/Crashen,dat is satanisch.

Leer mij o God van zaligheden,mijn leven in Uw dienst besteden,Gij zijt mijn God vat gij mijn hand.Uw goede Geest bestier mijn schreden,en leidt mij in een effen land.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten