31-07-2016

De Here is mijn sterkte


Wij leven in de eindtijd, de verschrikkelijke dingen volgen elkaar in een rap tempo op,er staat in de Bijbel dat al deze dingen moeten gebeuren,maar dat dit toch nog niet het einde is. Volk zal tegen volk opstaan.De mensen zullen panisch van angst zijn.

Maar dat wij ons moeten verheugen en blij zijn als deze dingen gebeuren. Woorden van Jezus.
Ik weet wat angst is,ik weet wat achtervolgingen zijn,ik weet wat moordaanslagen op mijn leven zijn, de Here God heeft mij steeds beschermd, Hij helpt mensen die geen Helper hebben. Ondanks dat er bewijzen van zijn, geloven anderen je niet. Maar het allerergste zijn de dingen die gebeuren die voor anderen niet zichtbaar zijn.  Maar mijn Hemelse vader weet dat het waar is.

Ik ben blij en dankbaar,en ik heb besloten om het rustig aan te doen. Nog meer kracht te krijgen.
Voor mensen die denken dat ik eenzaam ben,wil ik zeggen : verre van dat, eindelijk ben ik vrij. Ik doe voldoende, en ik vind het een grote schande dat ze mij in die vrijheid willen beperken.Hun mening door drukken.

De ISIS snijd de kelen door,en deze mensen knijpen je de keel dicht,belemmeren je te ademhalen.
Ik vind het heerlijk om met het openbaar vervoer te reizen,ben ik niet bang dat er iets gebeurt ? Ja soms denk ik er wel even aan. Maar er al zoveel in het echt met mij gebeurt ,en ik leef nog steeds.

MET GOD MIJN HEMELSE VADER AAN MIJ ZIJDE ,HEB NIETS TE VREZEN.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten