19-07-2016

ROEPT UIT AAN ALLE STRANDEN !



Hoe ik het ook wendt of keert,voel ik dat mijn hart bij de Marokkanen en de Turken ligt,om daar het Evangelie van Jezus Christus te verkondigen. Jaren geleden, ongeveer in 1992 heb ik het Johannes Evangelie in het Turks -Nederlands en het Marokkaans - Nederlands gekocht en onder hen verspreidt .
Maar ik heb ook een Nederlandse versie gekocht om het bij de Nederlandse bevolking te verspreiden. Wat mij bij de buitenlanders zo treft is,dat ze zo eerbiedig over God spreken, dat ze zo vaak zeggen: ALS GOD HET WIL. Wat zijn wij dan oneerbiedig ,daar kunnen wij nog van leren.

Gisterenavond heb ik met de jonge vrouw die bij mij op visite kwam ,ook over de Marokkanen en de Turkse bevolkingsgroep gesproken. Zij is in  Kaapstad Zuid Afrika geweest voor de Stichting Timon.Ik heb het over Matthijs mijn kleinzoon gehad die ook in Zuid Afrika is geweest voor de Discipelschap opleiding.

Verkondig het Evangelie over alle landen. In de Bijbel is het God die persoonlijk tot de ander spreekt  wij vinden het vreemd dat God in onze tijd ook nog persoonlijk tot de mensen spreekt, dan vragen wij ons af of die ander geen stemmen hoort en Psychisch niet in de war is.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten