14-06-2016

U alleen U loven wij



Psalm 75 : U alleen U loven wij ! Het is vandaag een dag om God te loven en te prijzen. Vandaag ben ik 75 jaar geworden. Dan denk ik terug op mijn leven Hoe de Here God mij altijd nabij is geweest.
Nee het was geen gemakkelijke tijd , er was heel veel onrecht en ellende. Maar U beloofde mij in Psalm 91: Omdat jij mij zéér bemint ,zal Ik jou bevrijden,Ik zal jou beschutten ,omdat jij Mijn naam kent. Roep jij Mij aan,Ik zal je antwoorden.Ik zal in de benauwdheid bij je zijn.Ik zal je uit die benauwdheid redden en tot ere brengen. Met lengt van dagen zal ik je verzadigen en Ik zal jou Mijn heil doen zien.

Als God iets belooft ,dan komt Hij die belofte na. Wat is er veel ten goede gekeerd , om dankbaar voor te zijn.  Waar je hart vol van is,daar loopt de mond van over.

Dan ben je zalig te noemen als je in dit leven Jacobs God als  Helper hebt. Als je door de nood gedreven zich je tot Hem Troost begeeft.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten