02-06-2016

Weidt Gods kudde !


Gods kudde weiden is bewogenheid hebben met de kudde. Ik schrik als ik over herders hoor die hun kudde weiden en ze vertellen dat alles ze voor de wind zal gaan als ze geloven. En die arme schapen denken en stimuleren dat ook. Positief denken. Wij gaan voor positiviteit. En het lijkt ze nog te lukken ook. Ze zien neer op mensen waar het niet voor de wind gaat.

Maar mijn positiviteit is het alleen maar van de Here God te verwachten. Ik ben nog nooit bedrogen uitgekomen omdat God niet liegt.

Maar ook dan zijn er herders die de vaste grond onder je voeten vandaan proberen te halen en die belangrijke positiviteit in negativiteit proberen te veranderen.

Nog de herders die vertellen dat alles voor de wind gaat als je in God geloofd, en niet de herders die de vaste grond onder je voeten weghalen,althans dat proberen ,  krijgen mij mee.

Ik laat mij leiden en weiden door de WARE HERDER die Zijn kudde hoedt en weidt met bewogenheid.

Er staat in Gods woord laat niet zovelen je leraar zijn.

Gods kudde weiden is net als Jezus bewogen zijn met de verlorenheid van mensen. net als Hij opzoek gaan naar het schaap wat is afgedwaald en als Hij het gevonden heeft op zijn schouders draagt en naar de kudde terug brengt. Dan is er gejuich in de Hemel. Blijdschap.

Bewogenheid Barmhartigheid dat zijn dingen die je niet kunt leren. Daar kun je alleen maar voor bidden ,Here leer mij die bewogenheid,leer mij vanuit mijn hart net als U barmhartig te zijn.
Mijn schapen de vaste grond onder de voeten te geven, en niet de vaste grond onder hun voeten weg te maaien.

                                    DE SCHAPEN DIE U MIJ HEEFT TOEVERTROUWD !



Geen opmerkingen:

Een reactie posten