10-06-2016

Ik word er zo moe van !

Wat kan ik moe worden van al de leugens waar anderen zich aan vast blijven klampen. waarom steeds maar weer in herhaling blijven vallen dat je anderen de ander moet vergeven?!?

Zoals ik al eerder gezegd en geschreven heb ,heb ik vergeven ,gezegd en zwart op wit geschreven.er is iemand die daar steeds maar weer op terug blijft komen.

En als je daar steeds weer mee geconfronteerd wordt is dat ook een leugen. !!!!!!!!!!!!!!!

Dit wekt irritatie. Ik zal eerlijk zijn als dit zich steeds maar weer na al die jaren blijft herhalen, stop ik met mijn openheid om over het geloof te blijven praten.

Ik laat mij door niemand meer manipuleren. Dan zoek ik wel een andere manier om Gods woord te verkondigen.

Omdat ik toch een reactie krijg met wat ik in deze blog schrijf, reageer ik dus ook via deze blog.

Laat mij eindelijk eens met rust. Eerst jaren gepest en getreiterd, de telefoon gehackt,en volgens mij ben ik niet degene die hier haat dragend over doet ? Nee toch ?

Zonden doen wij allemaal.


Ik geef een prachtig, o zo mooi voorbeeld.

Ik had een moeder maar toch ook weer niet, ik kon niets ,ik mocht niets, kreeg erge straf, dubbele straf. Als ik haar nodig had was ze er niet voor mij,als ik pijn had  werd ik niet getroost. Toen ik haar heel hard nodig had, was ze er niet. Toen kwamen haat gevoelens,nee dat mag niet. God verloste mij daarvan ,en ik stuurde mijn ouders kaarten :Al hebben wij alles,maar de liefde niet. Liefs.
Een paar dagen voor haar dood belde ik haar op (niet te weten dat ze zou overlijden ) Ze was zo lief voor mij, ik vroeg haar, hoe gaat het? Maar ze begon over mij, hoe gaat het met jou? Ze zei,het valt niet altijd mee hé om eenzaam te zijn en pijn te hebben ? Nee mam, zei ik haar .Ze werd moe , ik zei,mam ik bel u nog wel een keer op.  Ze zei,dag lieverd,ik zei ,dag mam,weer zei ze, dag lieverd ik zei,dag lieve mam ,nogmaals zei ze het. 3 x  dus. Drie dagen later is ze plotseling overleden. Die avond was ons laatste gesprek.!!!!!!!!!!!!!!!!

Ik luisterde naar de Here God. Als mijn ouders ruzie hadden met familie of vrienden, probeerde ik heel vredelievend dit op te lossen. ze hadden een keer ruzie met de jongste broer van mijn vader en zijn vrouw, ze waren in een andere kamer. het ging er hard aan toe.Ik was dertien jaar en ik ging orgelspelen waar liefde woont gebied de Heer zijn zegen.De andere dag ging ik uit school naar die oom en tante toe  ik zei de Here God wil niet dat wij ruzie maken. Dat werd via,via weer doorverteld aan mijn ouders, wat heb ik een straf gekregen.

Mijn kinderen kennen mij beter, Ik bleef ze niet om de oren slaan telkens maar weer. Dat doet God ook niet. Maar Hij wil dat wij om vergeving vragen, als wij dat doen , krijgen  wij die . Als anderen ons om vergeving vragen en oprecht berouw hebben dan moeten wij dat ook geven.







Geen opmerkingen:

Een reactie posten