26-06-2016

Gods Geest volgen


Soms doen wij dingen waarvan wij niet echt beseffen wat wij doen. Maar toch het werk is van de Heilige Geest. Ik schreef een gedicht nav mijn bezoek aan een vriendin,er staat ook.:Voor mijn vriendin.Ik stuurde die vriendin ook dat gedicht dat ik op een foto van mijzelf had geschreven. Ik stuurde diezelfde foto met dat gedicht naar een andere vriendin toe ,zij belde mij gisteren middag op en zei,ik wil je bedanken voor dat mooie gedicht met foto. Het komt zo goed van pas, gisteren is mijn schoonzus begraven de zus van mijn man ,ik heb het er zo moeilijk mee. Haar man is twee jaar geleden overleden en ze hadden geen kinderen. Dan moest het zo zijn dat ik je dit opstuurde zei ik tegen haar, toen zei ze nog iets,en ik weet niet meer precies wat dat was,wel dat ik reageerde dat is dan het werk van de Heilige Geest.
Die had wel tegen mij gezegd om haar ook die kaart met gedicht op te sturen.

Wij moeten elkaar niet zo pressen,want dan is het niet meer het werk van Gods Geest.Zijn Geest is echt wel instaat om persoonlijk tot ons te spreken.
Wel kunnen wij ons eigen belevenis doorgeven,hoe Gods Geest werkt.




Geen opmerkingen:

Een reactie posten