06-06-2016

Mijn schuilplaats is bij de Heer !


                                       Psalm 11: Mijn schuilplaats is bij de Heer !

Mijn schuilplaats is bij de Heer. waarom spoor je mij dan aan: Vogeltje vlucht naar bergen De bozen spannen hun boog,pas op;  Ze leggen de pijl op de pees om eerlijke mensen onverhoeds te treffen. Tot in zijn fundament wordt alles gesloopt, en de rechtvaardige staat machteloos. De Heer is in Zijn Heilige Tempel. De Heer heeft Zijn troon in de Hemel. Zijn ogen zien. Zijn ogen doorzien alle mensen kinderen. De Heer doorziet een rechtvaardige en een zondaar. Hij verafschuwd die zweren bij geweld. Vuur en zwavel gingen over de schurken.Hij onthaald hen op een verzengend zandstorm. De Heer is rechtvaardig. Hij zweert bij rechtvaardige daden.
                         EERLIJKE MENSEN KRIJGEN ZIJN GELAAT TE ZIEN !

Deze psalm is nu zo toepasselijk ! Met het glasvezel kreeg ik een ander telefoonnummer, sindsdien word ik iedere dag tussen 17:00-18:00 uur opgebeld. zelfs gisteren. Maar vanmorgen was dat om 04:00 . Ik heb een ander telefoonnummer aangevraagd . Na veel omhaal zou ik dat deze week krijgen. Maar ondertussen. Ik heb de stekker eruit gehaald en de aansluitdraadjes verwijdert .

MIJN HULP IS VAN DE HEER ALLEEN DIE HEMEL EN AARDE GEMAAKT HEEFT !
                                                                  AMEN !

Geen opmerkingen:

Een reactie posten