01-05-2016

Rust mijn ziel , Jezus is mijn Koning!


De een houdt vakantie om tot rust te komen,een ander houd rust door even niets te doen.het was zoveel in de afgelopen week. Mensen die op een fatsoenlijke vraag van mij geen antwoord geven, terwijl die vraag zo belangrijk is.

Dan het telefoongesprek met de zgn medewerker van de klantenservice van Tele2.nl .Hij was zo aan het jij-je en jouwe,dat het niet fatsoenlijk meer was. En ineens herkende ik het gesprek dat ik vorige maand had met een man die bij mij de verwarmingsketel kwam nakijken,dat ging precies hetzelfde zo,en het was dezelfde stem. Tegen het onbeleefde aan.(Ik herinner mij nu dat deze mijnheer uit hetzelfde dorp vandaan komt als het christelijk bedrijf waar ik dat geld van heb gekregen)!!!!!!!!!!!!!!

Wanneer gaan ze  nou eens inzien dat je in Nederland ook met de dood bedreigd kunt worden,en zelfs ook aan slagen gepleegd worden , zoals in mijn situatie.

Je computer niet veilig is ,dat heb ik vanmorgen ook weer gemerkt, terwijl ik van degene die niet reageert op mijn mails ,zijn eigen website heb opgezocht en via die website contact heb gelegd, terwijl ik toen kort maar krachtig uitlegde waarom het zo belangrijk was dat hij antwoord gaf, zag ik een grote flits zoals je een foto neemt . Daarna niets meer.

Mag ik moe zijn ondanks de kracht die ik van de Here God krijg?!? Zalig hij die in dit leven Jacobs God ter hulpe heeft.Hij die door de nood gedreven zich tot Hem om troost begeeft.

Waarom ik die persoon mail? Er is een mede dichter een collega die mij geadviseerd heeft  tzt in de toekomst te proberen een gebonden liedboek te laten maken van mijn mooie liedteksten. Dat vond ik wel een goed idee. En ik besloot op onderzoek uit te gaan hoe ik dat zou moeten doen.(zelf ben ik niet zo met mijn eigen gedichten ingenomen hoor)
Ik heb als eerste een facebook vriend benadert die musicus is,met de vraag  of hij mij kon vertellen hoe ik zoiets zou kunnen doen,dat ik zelf geen FinanciĆ«n heb omdat te realiseren. En ook met de vraag of hij het niet brutaal vond dat ik dat aan hem vroeg.
Zijn korte spontane reactie deed mij goed. Hij vond het niet brutaal en hij was bereidt om een prachtige liedbundel te maken voor mij. Gaf mij het advies om Christelijke bedrijven te benaderen of ze mij wilde sponsoren. Van een bedrijf kreeg ik een reactie,die wilde mijn voor €50,- sponsoren en heeft dat sinds afgelopen vrijdag over geboekt.
Mijn vraag aan de musicus hoe ik dat moet doen,moest ik dat geld aan hem overboeken? Maar ik hoor gewoon helemaal niets,zoals ik al eerder liet weten! Als hij het achteraf toch niet wil doen,dan wil ik dat bedrag terugstorten.Met Gods hulp wil ik volharden.

Maar ik ben heel erg moe. Toch ben ik gisterenmiddag even weggegaan om fotos af te laten drukken van mijn achterkleinkinderen. Ik heb dat bij Mediamarkt laten doen. Ze hebben mij geholpen, de reactie van de jongeman die mij heeft geholpen was overweldigend: Wat een prachtige fotos zei hij,wat heeft u voor een fototoestel ? Ik liet het hem zien,want zelf heb ik het kaartje eruit gehaald. met die camera zei hij verbaasd ? Dan ligt het aan degene die de fotos neemt dat ze zo prachtig zijn.






Geen opmerkingen:

Een reactie posten