15-05-2016

Abigail ! God is vreugde!

In de afgelopen nacht droomde ik zo levensecht. Ik zou naar een ziekenhuis in Amsterdam toe gaan,en de naam van dat ziekenhuis was Abigail !. In de tram  vroeg ik waar dat was ? Ze verwezen mij naar een ziekenhuis naast het VU ziekenhuis. Toen ik daar aan de beurt was, zeiden ze tegen mij ,u bent hier niet op het goede adres. Ik liep weer naar de tram,vroeg aan de trambestuurder waar dat ziekenhuis was? Nooit van gehoord zei hij.Ik dacht bij mijzelf,ook vreemd je weet toch wel waar en welk ziekenhuis er in de stad is ? Uiteindelijk zei iemand mij,het is aan het eindpunt bij het centraal station. Ik dacht goed opletten. Toen ik uitgestapt was liep ik naar de overkant een gebouw binnen,vroeg aan de receptioniste waar dat ziekenhuis was ? O zei ze liefdevol dan bent u hier aan het goede adres. ze riep een verpleegkundige en die zei ook heel hartelijk, bij ons bent u aan het goede adres,wij helpen mensen die beschadigd en bedrogen zijn in het leven. Wij helpen u goed/ En vriendelijk lachend ging zij mij voor . Toen werd ik wakker. Ik ben nu net de betekenis van het woord van dat ziekenhuis opgaan zoeken,De Nederlandse betekenis van die naam is God is vreugde.

Het heeft te maken dat ik het zo moeilijk vind dat mensen je zo klein kunnen maken, duidelijk laten merken in mijn ogen ben je niets waard. wij houden van vrouwen die dingen durven te zeggen, eigenlijk een soort Groenlinks vrouwen. Ze minachten je en dat steken ze niet onder stoelen en banken . En waar houd God van "? Mensen die klein durven te zijn, die hun kleinheid durven te erkennen,God veracht juist die mensen niet.

Het was mooi weer in die droom.God is goed! God is vreugde ! Amen!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten