06-05-2016

Vrede en Vrijheid !

Je bent inderdaad Zalig te noemen als je Jacobs God als helper hebt in je leven ! Maar wij zijn toch blij dat wij bevrijdt zijn in de oorlog van de bezetters,de onderdrukkers!!!!!!!!!!!!!!!
Dat waren niet christenen, Christenen, verschillende geloven ,met elkaar hebben zij hun leven gegeven voor onze vrijheid.

Ineens denk ik aan de twee verspieders in de Bijbel zij werden ook gered en daar door bevrijd!


Gisteren was het een dubbele bevrijdingsdag,iets dat na de oorlog voor de tweede keer nu samen is gevallen. de opstanding van Jezus die de grootste bevrijding voor ons heeft gebracht. En een echte vrede en vrijheid voor ons heeft mogelijk gemaakt .Hemelvaartdag en de bevrijding van de oorlog.
het is was feest. Maar ik zou na zoveel jaren ook zo graag willen genieten van mijn vrijheid.

Ik heb al resultaat geboekt dat ik desbetreffende persoon, de heer Peter R.de Vries heb gemaild. Eindelijk kan ik het Tele 2 glasvezel pakket krijgen.

Dat is voor mij een dubbele bevrijding. De bevrijding van Jezus die ook voor mijn zonden is gestorven en de bevrijding van en door een NIET Christelijke helper.

Met de kerstdagen van December 2007 schreef ik het gedicht:

Vrijheid !

Barmhartige
GOD
laat mij
in vrijheid
Uw weg
mogen gaan
verlost van
het verleden
te mogen
leven
in het heden
in gelijkheid
van een
menselijk
bestaan
zo de
toekomst
met U
tegemoet
mogen
gaan.




Geen opmerkingen:

Een reactie posten