29-05-2016

Dank U.o Heer !

Ik heb een heel goed gesprek gehad met een Marokkaanse Monteur van mijn Provider. Over het geloof. Hij is geboren in Amsterdam en dat was ook goed te horen.
Wij hadden het over het geloof. Hij was een uur lang hier om dingen aan te sluiten.

Gisterenavond voelde ik mij zo bevrijd , na het nieuws kwam een vandaag. Het ging over corrupte politiemensen, En het grootste gedeelte van het verhaal was hetzelfde als mijn verhaal.
Dat voelt echt heel bevrijdend. Politiemensen die iets verdonkeren manen, ook drugs! Dat heeft mijn ex-man ook gedaan !
En als ze iets weten dan krijgen ze wel straf,in die zin dat ze overgeplaatst worden . Dat is vooral als ze iets weten van hogergeplaatsten Dan blijven ze dicht in de buurt en kunnen ze in de gaten gehouden worden. Maar daar willen ze iets aan gaan doen. Want het recht is zo krom.

Heel jammer dat mensen met een functie zoveel macht hebben ,  zich zelf verschonen en van anderen niet gedogen dat ze verkeerde dingen doen,en zelf buiten schot blijven.

En daarom zeg ik. DANK U O HEER. Want mijn verhaal is daardoor voor buitenstaanders niet zo vreemd meer.

Die monteur had het ook over de eindtijd. Over de duivel en de hel.

In het laatste van de dagen zal wat KROM IS WORDEN RECHT GESPROKEN EN WAT RECHT IS KROM.




Geen opmerkingen:

Een reactie posten