03-05-2016

De onrechtvaardige rechter !

Jezus verteld het verhaal van de onrechtvaardige rechter,over de vrouw die onrecht aangedaan werd. iedere dag stond ze bij die rechter voor de deur. Uiteindelijk besloot hij haar maar recht te verschaffen.Jezus veroordeeld het dus niet als je opkomt voor je recht,Hij vertelde niet,dat de rechter haar strafte omdat ze tegen de overheid inging,dat zoiets niet mag, niet hoort. Lucas 18:1-8

Ik heb nu ook iemand ingeschakeld ,bewijs materiaal doorgestuurd van  Tele2.nl de vier emails die ik van hun doorgestuurd heb gekregen, een bevestiging dat ik glasvezel zou krijgen,dan de stopzetting van mijn ADSL pakket,daar kreeg ik 3 x keer een mail van door. En vanochtend krijg ik te horen of ik wel of geen glasvezel krijg. En dat andere telefoonnummer wat vorig jaar is aangevraagd en al bij mijn klantgegevens staat,maar nog steeds niet in werking is gegaan.

Sommige Christenen liegen ook. Ik kwam in de financiƫle problemen ,ik heb de bewijzen laten zien aan mijn familie ook mijn dochter en schoonzoon. Ik ben dus geholpen. maar nu doen ze alsof het aan mij lag,terwijl iedereen weet dat je door die problemen van AOW en pensioen kan oplopen.

Maar die zelfde Christenen zijn degene die mede verantwoordelijk zijn voor het vervalsen van mijn medische dossiers, daar heb ik ook de bewijzen van in handen.Mijn huisarts weet dat ook.
Dus deinzen die christenen er niet voor terug om verhalen te verdraaien. Ik heb dat ook aan de persoon doorgegeven die ik om hulp gevraagd heb. Dan zeggen ze ,je moet niet omzien,maar zelf houden ze mij gevangen. En omdat ik dat verleden radicaal achter mij wil laten,PESTGEDRAG niet langer tolereer ,probeer ik uit alle macht om dit te stoppen. Niet om mijn recht te krijgen wel om ook eindelijk eens rustig te kunnen leven.
Ik heb nog steeds niets gehoord van de musicus die ik gemaild heb voor het geld dat ik gekregen heb voor de gedichten. Gaan ze vertellen dan word ze boos. ja ik ben boos geworden toen ik die burnout had van de vele moordaanslagen,waar ik ook mee moest leren leven. En dan nu nog steeds door de telefoon en op het internet gepest.

En net als de vrouw in de Bijbel pik ik dit onrecht niet. En mijn Hemels Vader helpt mij want zoals Jezus ook te kennen gaf, Mijn Hemels Vader verschaft hun recht die dag en nacht tot hem roepen.
Jezus geeft hier ook mee te kennen dat niet alles met liefde is op te lossen.

Daar maken christenen gebruik van die zelf aan dit onrecht mee werken. Menen het recht in handen te hebben,misbruik maken van hun macht.

ALS GOD MIJN GOD MAAR VOOR MIJ IS,WIE IS ER DAN MIJ TEGEN,DAN WERKEN DRUK OF DROEFENIS MIJ NOCHTHANS TOT EEN ZEGEN. DAN WAAKT ALOM EEN ENG'LEN WACHT, EN ZIE IK STERREN IN DE NACHT. EN BLOEMEN OP MIJN WEGEN.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten