19-05-2016

De Heer is mijn Herder !


De Heer is mijn Herder en ik kan mij geen betere Herder wensen. Hij voert mij naar grazige weiden,en Hij voert mij uit handen van boosaardige mensen.

Ik merk  dat anderen ook dingen constateren,ik kreeg een nogal vreemde reactie op mijn gedicht,het zat mij niet lekker, maar ik dacht ,laat ik er maar niets van zeggen. Maar een ander heeft mij daarbij geholpen, die vond het ook vreemd. Ik kreeg een chat bericht via mijn facebook dat zoiets niet kon ,ze vond dat het geen plagerij moest worden of zo. De reactie is verwijdert !

Wat fijn dat er nu ook mensen zijn die dingen zien en bemerken. Wat fijn dat ik in de afgelopen week naar een concert ben geweest in de Grote Kerk in Dordrecht.
Wat fijn dat ik naar vrienden ben geweest die ik ruim zes jaar niet gezien had.
Hij een gepensioneerd Hoofd agent van de Gemeente Politie. Met zijn vrouw speelde ik wekelijks orgel ,of ik speelde en zij begeleide met de blok of dwarsfluit, ze is nu 80 jaar en hij 82 jaar.
Wat waren ze oprecht blij, hij ook .Hij was altijd iets afstandelijker ,maar wel vriendelijk.
Ja wij hebben die jaren bijgepraat ,want zij hebben dus ook wekelijks jaren lang meegemaakt wat er gebeurd is. En zij hebben bewondering voor mij ,wat ik verteld heb op mijn blog hier heb ik ook verteld .Ook dat ik die burnout heb gehad. waar sommige mensen zo dankbaar gebruik,misbruik van maken dat ik niet sterk zou zijn.
Hun dochter is Arts ! Het was voor mij een verademing hoe zij reageerde ,zo blij ,zo echt blij dat ze mij zagen en zo dankbaar.terwijl zij nooit zo zoenerig was,omhelsde ze mij en drukte mij tegen zich aan. hartverwarmend.

De droom die ik had over Abigail was eigenlijk prachtig, en dan mag ik het dankbaar aanvaarden en weten dat God het Zijn beminden in de slaap geeft.
Ja deze Herder is Mijn Herder,Hij voert je uit gevangenissen,ook gevangenissen waar mensen je in gevangen houden. In die droom ging dus alles levensecht, de tram reed en stopte bij haltes ,ik kwam bij dat ziekenhuis aan, maar ik denk niet dat het een echt ziekenhuis was, het was een ziekenhuis om eindelijk tot rust te komen. God is Vreugde betekent de naam van Abigail.

De Here God liegt en bedriegt niet.Hij haalt geen trucjes uit om anderen in hun net te vangen.De Here God voert je juist uit het net wat anderen spannen.En Hij voert je naar wateren van rust.

                                                 Rust Mijn ziel uw God is Koning !


Geen opmerkingen:

Een reactie posten