12-05-2016

Mijn hulp is van de Heer !



Mijn hulp is van U Heer, en met U alleen kan ik volharden. Zonder uw hulp had ik het nooit gered.Als ik terug kijk op mijn leven dan is het een wonder dat ik nog leef.
Maar in mijn tranen en zwakheid ben ik sterker geworden. Omdat ik het alleen van U verwacht. U doet echt alle dingen meewerken ten goede van hen die U liefhebben.

Mijn huis is op de Rots gebouwd, want als ik het op zand had gebouwd dan was ik door de stormen in mijn leven weggeblazen als een zandkorrel.

Dank U wel voor de kracht en de moed die ik van U gekregen heb. En laat mij blijvend volharden.
want ik ervaar steeds dat ik in zwakheid sterk ben.En sterker wordt.

In het leven ben je niet in tel als je zwakheid durft te erkennen.Maar ik mag weten dat ik met U:

                                                            OVERWINNAAR BEN!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten