20-05-2016

De beste Vriend !




In Johannes 15 vers 15 zegt Jezus,Ik noem jullie Mijn vrienden,jullie zijn niet langer slaven,slaven die weten niet wat hun Heer doet,en jullie weten dat wel.
Hij is een vriend die je kunt vertrouwen,Hij is de beste vriend die er is. Hij beschadigd het vertrouwen niet.Beschadigde mensen hersteld Hij weer.

Hij verteld ons ook over Zijn Vader, Mijn Vader zegt Hij die hersteld gebroken mensen. Hij is de beste Vader die er is.Hij beschadigd mensen niet.Als Hij zegt : Mijn oog zal op jullie zijn,dan is dat vol ontferming bewogen. Mijn  Vader laat zich niet intimideren door mensen die brutaal zijn, Hij laat zich niet beïnvloeden. Mijn Vader hoort en geeft wat jullie nodig hebben. En Jezus zegt ook zou een aardse vader zijn kinderen geen brood geven als ze daarom vragen ? Mijn Vader laat Zijn en Mijn kinderen ook niet tevergeefs roepen.

Jezus zegt: Ik heb zo'n goed voorbeeld van Mijn Vader gehad ,dus volg Ik dat goede voorbeeld na.
Vrienden zegt Hij tegen ons, Ik ben betrouwbaar, bij Mij kun je je veilig voelen,in Mijn armen ben je veilig. Zonder echte betrouwbare vriendschap kan er geen vriendschap zijn.








Geen opmerkingen:

Een reactie posten