28-04-2016

Zo ik niet had geloofd!


Alweer liep mijn computer vast gisterenavond. En alweer had iemand mijn Wifi aangezet. Nu stonden er namen bij van mensen die op mijn computer gekeken hebben. En o schrik,ook mijn naaste buurvrouw.Maar ook mijn kinderen en kleinkinderen,+ mijn zus in Austrälie(Sydney) en nog heel veel meer,maar niet van iedereen stonden de namen erbij.

Aan de ene kant fijn dat is voor Peter R.de Vries gemakkelijker zoeken. Want dit kan niet langer zo doorgaan,ik heb vannacht werkelijk geen oog dicht gedaan,ik heb mijn computer zo goed en zo kwaad als het ging hersteld met een herstelprogramma.

Dat duurde tot vanmorgen 04:00 uur.

Als er in Israël een aanslag wordt gepleegd dan slaan ze ook terug . Begrijpelijk toch? !?
Ik ben niet van plan om terug te slaan,wel om het uit te laten zoeken door Peter R de Vries.

Als ik dat geloof in de Here God niet had gehad, mijn God waar was dan mijn hoop en moed gebleven. Ik ben geen fantast en nu heb  bewijzen ook van mijn ex-man.

Stelt dat gedicht van mij dan niets voor? Jawel hoor.En verder heb ik fijne dingen gedaan. Ontspanning gezocht.

Ik heb een namentest gedaan wat voor een beroep voor mij het geschiktste zou zijn.Advocaat! Dingen die onrechtvaardig zijn recht zetten. Eens heb ik een handschrift analyse laten doen, dat was een grafoloog die ook voor oa Politieagenten etc. een handschrift analyse deed. Ook daarin stond dat zoiets voor mij een goed beroep zou zijn. Gaan voor gerechtigheid. Mijn laatste gedicht verteld dat  ook.

Ik ben niet wispelturig,ik weet gewoon wat ik wil. Geen achtervolgingen meer en vrij op mijn laptop kunnen zijn. Ik achtervolg ook niemand, ik zit ook niet op de computer van iemand anders.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten