17-04-2016

Troost en bemoediging !


Er zijn twee groepen mensen ,de een meent van uit eigen geest alles te weten en te begrijpen!
De tweede groep laat zich leiden door de Heilige Geest, dat merk je ook aan de verstandige reactie's.
Van die mensen krijg je bemoedigende woorden door,woorden die troosten, getuigen van wijsheid,wijsheid die ze van boven ingegeven krijgen.

De Here God is een vergevende God. Maar wij moeten echt door de knieƫn gaan, en leren om vergeving te vragen. Zonder die te vragen zul je die ook niet krijgen.

Maar als er mensen zijn die zo hardnekkig blijven liegen en bedriegen, dan is het de Here God die dat niet gedoogd.

SPREEK DE WAARHEID DIE LEVENS BEVRIJDT! LEEF ALS GODS KIND , IN GERECHTIGHEID.

Want leugens in welke vorm ook, doet mensen , de ander lijden.

Na jaren lang mij afgevraagd te hebben wie op facebook steeds via een andermans profiel op mijn site binnen wisten te dringen, weet ik nu wie dat doen. Het zijn mensen die uit dezelfde plaats vandaan komen, helaas misbruik maken van de profiel van iemand die het toch al zo moeilijk heeft. Ik heb haar moeten schrappen en ik heb haar verteld waarom.

Ze schakelen iedereen en alles in om hun gelijk te krijgen.

                                                               

Geen opmerkingen:

Een reactie posten