15-04-2016

Waargebeurd!



Gisterenavond heb ik samen met mijn dochter en schoonzoon naar een waargebeurde film gekeken. Wat verhelderend voor mij.het ging over een vrouwelijke arts die andere mensen hielp. Er was een man die heel haat dragend was. Zijn vrouw had de arts opgebeld en vertelde haar, dat haar man haar wilde vermoorden. Het klonk zo angstig dat de vrouwelijke arts tegen haar zei ga naar het blijf van je lijf huis. De vrouw had huilend gezegd ,hij heeft gezegd dat hij mij dood zou schieten.Hij heeft dat ook gedaan,maar dat wist die arts niet. Die man ging de arts lastig vallen,hij gaf zich onder een andere naam uit. Om het verhaal kort te maken hij maakte een afspraak zgn dat haar man graag wilde dat ze naar een restaurant zou komen. Ze ging,maar hij had zich toegang verschaft in de woning van de vrouw,hij deed dat zeer nauwkeurig,zonder sporen achter te laten. Toen zij wegging naar dat restaurant  en haar man gewoon thuis kwam schoot hij de man dood. Toen kwam de arts thuis, zag het prachtige boeket bloemen van haar man liggen ze liep naar de kamer en zag haar man doodgeschoten op de grond liggen. Die andere man was nog in huis,kwam te voorschijn en dreigde die arts dood te schieten, ze vroeg hem waarom? Hij zei haar omdat je mijn vrouw het advies hebt gegeven naar een blijf van mijn lijf huis te gaan,maar lacht hij,ik heb haar gevonden en doodgeschoten. De arts gooide iets naar hem toe,wist te ontkomen,rende naar vrienden toe. En is toen zelf naar een blijf van mijn lijf huis gestuurd. De politie kwam, ze moest mee naar het bureau, die man had alles zo in elkaar geflanst dat het leek alsof de arts haar man had doodgeschoten. de politie dacht dat ze alles had verzonnen,want er waren zelfs geen sporen van inbraak te zien.De naam die de man had opgegeven klopte ook al niet. De vrouwelijke politieagent geloofde de vrouw wel.Die man  had zelfs microfoontjes in haar woning geplaatst.Zelf ging de vrouw op onderzoek uit,en ze heeft het achterhaald wie de man was. Ze belde de agente op,maar die was in bespreking. De man was intussen achter haar adres gekomen van het opvang huis,ging ernaar toe, en zodra ze uit de auto stapte pakte hij haar vast en hield haar onder schot. De arts had ingesproken op het bandje van de agente, die had de naam gehoord en ging meteen naar het opvanghuis. het was heel spannend, de man schoot de agente in de schouder sleurde de vrouw mee achter andere auto's,de agente is hem toch achterna gekomen ,en heeft haar collega's opgebeld. Uit eindelijk is die man doodgeschoten. de arts huilde. De man was rijk,super intelligent  . Wat ik hiermee door wil geven ? Bij mij kwamen ze ook binnen, bij mij maakte ze dingen stuk. Mijn schoonzoon heeft er toen een ander slot opgedaan.En ook van mij denken ze (althans de meeste ) dat ik het fantaseer. Ja toch ? de Here God helpt mij,stel je voor dat als Hij dat niet zou doen? Want het immers niet alleen maar mijn man !

Maar wij weten allemaal dat ook vrouwen zo jaloers kunnen zijn en dat ze er werkelijk alles aan doen om de ander in een kwaad daglicht te stellen. In wat voor een wereld leven wij toch?

Maar ik mag weten dat Als God voor mij is,niemand mij tegen kan zijn.dat druk en droefenis mij tot een zegen zijn.En dat Engelen mij omringen en over mij waken.
Maar soms huil ik en dan is het mij te veel.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten