22-04-2016

Ik roem in God !


Ik roem in God en ik prijs Zijn onfeilbaar woord.
Ik heb het zelf uit Zijne mond gehoord
'k vertrouw op God door gene vrees gestoord
          Wat sterv'ling zou mij schenden
Ik heb beloofd, wanneer G'in mijn ellenden
Mij bijstand boodt,en 't onheil af zoudt wenden,
Tot U ,o God , mijn lofzang op te zenden
                Door ijver aangespoord.

Gij hebt mijn ziel beveiligd voor de dood
Gij richt mijn voet,dat hij zich nimmer stoot,
Gij zijt voor mij een schild in alle nood
        Gij hebt mijn smart verdreven
Uw dierb're gunst is m'altoos bij gebleven
;k zal voor Gods oog,naar Zijn bevelen leven
Zo word'door mij Zijn naam altoos verheven
             Zo word'Zijn lof vergroot.


Pathologische leugenaars. Zelfs buiten de Bijbel wordt over leugenaars gesproken. Dat ze zoveel schade kunnen berokkenen en meestal geen schuldgevoelens hebben. En als het ernstige problemen oplevert wordt het ziekelijk gedrag genoemd.

( de Bijbel noemt het in handen van de satan zijn)

Ze hebben manipulatief gedrag. En een sterke overtuigingskracht.Ze leven in een schijn wereld. En nu begrijp ik het woordje schijnheilig beter.

Als je die mensen iets over jouw leven verteld open en eerlijk,als je zegt spijt te hebben van wat je (ik) verkeerd heb gedaan,zullen ze dat tegen je gaan gebruiken,misbruiken.
het is heel erg als je met die mensen in directe omgeving betrokken bent. De ergste groep zijn degene die geloven dat ze de waarheid vertellen.

Toen ik werkelijk toch nog probeerde het te redden ikzelf om hulp daarvoor ben gegaan, zei ik,neem het nou eens op op een bandje, en beluister dat nou eens terug.
Dat deden ze niet. Maar het is vreselijk dat leugenaars zo super intelligent zijn .Sommige zijn narcistische leugenaars.

Het is echt heel erg als je met een narcistische leugenaar getrouwd bent geweest.
Je komt er nooit echt vanaf.Soms voel je je machteloos,omdat die ander zo met zich zelf is ingenomen dat hij of zij niet kan hebben dat hun persoonlijkheid een deuk oploopt.

Ook niet christenen zeggen dat ze moeilijk te veranderen zijn. De Bijbel staat dat ze niet in Gods Koninkrijk binnen zullen gaan . God zegt dat ze vanaf de moederschoot af aan leugenaars zijn.

Ging ik ten onder aan schuldgevoelens als ik iets verkeerd had gedaan, zij kennen dat niet.

Gisteren gebeurde er iets met de telefoon, tijdens een telefoon gesprek was er vreselijk veel herrie, niet normaal meer,ik heb nu nog pijn in mijn oor.  EN OORPIJN IS ECHT NIET FIJN !Tele2 opgebeld ook zij konden mij niet verstaan. En ik hun niet.dat heb ik in mijn hele leven nog nooit meegemaakt.
Niet voor niets noem ik de titel van mijn blog VOLHARDEN ! Zonder Gods hulp redt ik het echt niet. GOD GEEFT KRACHT NAAR KRUIS>


Geen opmerkingen:

Een reactie posten