11-04-2016

God verdelgd leugensprekers



Psalm 5 : 5- 7 Want U bent geen God die goddeloosheid behaagt, geen boze zal bij U vertoeven. U haat de bedrijvers van ongerechtigheid. U richt te gronden alle leugensprekers, de Here verafschuwt de man van gruwel en bedrog.

Soms lijkt het wel alsof de leugenaars lijken te overwinnen,ik weet dat het niet zo is . Ik vind steeds opnieuw steun en kracht bij U.

Psalm 5 : 8 -14 : Maar ik zal,dank zij Uw grote goedertierenheid Uw huis binnengaan, mij neerbuigen in Uw Heilige tempel in ontzag voor U Here, leidt mij door U gerechtigheid om mijn belagers wil; effen Uw weg voor mijn aangezicht. want in hun mond is niets betrouwbaar, hun binnenste is enkel verderf,hun keel is een geopend graf,zij maken hun tong glad.

12-13 Maar verheugen zullen zich allen die bij U schuilen,altoos zullen zij jubelen omdat U ze beschermt en in U zullen juichen wie Uw naam liefhebben. Want U zegent de rechtvaardige ,o Here,gij omgeeft hem met wapen en schild.

Bij U krijg ik steun en kracht omdat ik al mijn hulp en heil van U alleen verwacht.Ik schuil bij U, en ik vertrouw niet op prinsen en mensen. En dat geef ik door. Dan ben je zalig te noemen wanneer je alleen op God vertrouwt.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten