19-04-2016

Dank U!



Dank U Jezus dat U  naar de aarde bent gekomen om ons te bevrijden van onze onmacht om te strijden tegen de zonden, de satan die ons in de oren fluistert dat God liefde is, wij geen vergeving hoeven te vragen en ons er maar afmaken ,o God vergeeft wel,Hij is liefde. Wij Hem beschadigde en onze naasten.
Je hoeft echt niet zo diep door het stof te gaan hoor, want onze knieën zijn zo stram,en als wij buigen dan komen wij niet meer over eind.
Wij krijgen steeds weer op nieuw kracht door Uw overwinning.

Maar ik dank U Jezus voor Uw bevrijdende liefde. Ik was zo zwak, zo kwetsbaar. Voor anderen een niets zeggend mensen kind. Ik dank U voor de wonderen die er steeds gebeurde en nog gebeuren!
Ik heb het niet in eigen kracht gedaan. Dat geef ik ook steeds door.

U bent mijn kracht en sterkte! Ik ben op koffievisite geweest en daarna ben ik weer met de bus naar huis toegegaan,ineens kreeg ik een tekst door, U maakt mij het pad des levens bekend.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten